Főleg BMW termékeket szokott „megbolondítani” a Manhart tuningcég, ám most a piac egyik legszebb szabadidő modelljét, a Range Rover Velart vették kezelésbe. 600 lóerőt sikerült kihozni a kecses SUV-ból.
Főleg BMW termékeket szokott „megbolondítani” a Manhart tuningcég, ám most a piac egyik legszebb szabadidő modelljét, a Range Rover Velart vették kezelésbe. 600 lóerőt sikerült kihozni a kecses SUV-ból.
Idén a koronavírus miatt maradt el a Genfi Autószalon, jövőre pedig a megfelelő finanszírozás hiánya pecsételheti meg a rangos autóipari esemény sorsát. Nem tudott megegyezni a Genfi önkormányzat és a szalon jogaival bíró szervezet.
Elon Musk meggondolta magát, mégsem farag le semmit a Cybertruck-ból, hogy a sorozatgyártású példány kisebb legyen. Akinek kisebb kell, annak majd csinálnak egy teljesen új autót.
A BMW online rendszerben leplezte le az 5-ös széria modellciklus közepi ráncfelvarrását. Mild hibrid rendszerrel és elegánsabb részletekkel köszönt be a megújulás.
A Fiat vezérigazgatója árulta el, hogy ugyan sikeresnek mondható a Tipo piaci szereplése, de elkerülhetetlennek látszik egy SUV verzió létrehozása is. Hogy miért? Mert manapság abban van a pénz!
A koronavírus járvány miatt bevezetett „home office” rendszer sokak számára nem működhet hosszú távon, viszont vannak olyan munkák is, ahol ez akár a jövőt is jelentheti. Mint a Mercedes és az irodai dolgozók esete.
Az amúgy is folyamatos nehézségekkel küszködő Aston Martinnak nem jött jól a világjárvány. Be is zuhantak alaposan a részvények, ami Andy Palmer vezérigazgató széképe került.
A világ legnagyobb autókölcsönző hálózatát lényegében padlóra küldte a koronavírus járvány. Akkora adósságot halmoztak így fel, hogy már nem tudnának újra talpra állni, ezért csődöt jelentettek és elárasztják használt autókkal a piacot.
A német legfelsőbb bíróság gyakorlatilag öt évnyi huzavona után hozott precedens értékű ítéletet a Volkswagen dízel botrány ügyében. A német márkának Németországban vissza kell vásárolnia a csalós szoftverrel árult autókat, de csak ha a tulaj azt kéri és akkor is a megtett kilométer függvényében.
Ami egykor egy közkedvelt Volkswagen típus volt, az ma már egy önálló almárka a kínai vásárlók számára. Ez annyiban változhat meg, hogy a gyártó Európában is szerencsét próbálhat a tervek szerint, ezzel konkurenciát állítva a Dacia számára.