
A Ferrari 812 Competizione már önmagában egy szinte tökéletes autó, így nem könnyű még többet kihozni belőle. A Novitec azonban sikeresen megoldotta ezt a feladatot.
A Ferrari 812 Competizione már önmagában egy szinte tökéletes autó, így nem könnyű még többet kihozni belőle. A Novitec azonban sikeresen megoldotta ezt a feladatot.
Első ránézésre csak egy kiégett és összetört roncs, de mégis hihetetlen összeget ér ez a Ferrari 500 Mondial Spider. Csupánt 13 darab készült belőle az 50-es években, ráadásul a szóban forgó darabot a Ferrari akkori tesztpilótája használta versenyzésre.
A Subaru Impreza WRX STi már önmagában egy zseniális sportkocsi, melytől nem áll távol a rali világa sem. Na de mi történik, ha megbolondítjuk még a dolgot egy Ferrari V8-as erőforrással? Akkor áll össze igazán a kép.
Nem elég, hogy eddig Fernando Alonso tulajdonát képezte, de ráadásul ez a legelső legyártott Ferrari Enzo példány is. Most egy aukción keresnek új tulajdonost neki.
Sok gyártó örül az EU engedményének, miután kiderült, hogy egy egyezménynek köszönhetően 2035 után is lehet belsőégésű motorokkal szerelt autókat forgalmazni. A Ferrari is üdvözli a döntést, de azért nem állnak le a villanyos fejlesztések sem.
A Ferrari megerősítette, hogy hackerek támadták meg a gyártó belső rendszerét, ahonnan sikerült megszerezniük az ügyfelek telefonszámait, neveit és azok lakcímeit. Pénzt is követeltek a bűnözők, de az olasz gyártó egy fillért sem fizet.
A Ferrari Enzo volt az olasz autótervezés csúcsa a 2000-es évek elején. Természetesen már akkoriban ezt mutatta az árazása. Na de ma mennyit ér egy 20 éves, de utcán sosem futott példány? Valószínűleg bármennyit.
A Ferrari alig pár napja mutatta be az SF-23 versenyautóját, mellyel idén képviselteti magát a száguldó cirkusz világában. Most éppen az újdonság promóciós forgatása zajlik, melynek kapcsán egy másik autó is reflektorfénybe került.
A Little Car Company arról ismert, hogy neves klasszikusok modelleket tesz elérhetővé gyerekek számára. Most a Ferrari Testa Rossa átiratukat gondoltak tovább, azaz itt versenycsomaggal ellátott elektromos verzió.
A Ferrari a villanyosítás korában sem akar lemondani a hangzásról, ezért már nagy erővel dolgoznak egy a csendes suhanást megszüntető megoldáson. Nem egy független hangszóróról van szó, hanem az olaszok az elektromos motor hangját akarják átalakítani.