Az április 15-én nyílt esseni Techno Classica kiállításon emlékszik meg a legendás GT 50 évvel ezelőtti bemutatkozásáról az Opel.
Az április 15-én nyílt esseni Techno Classica kiállításon emlékszik meg a legendás GT 50 évvel ezelőtti bemutatkozásáról az Opel.
Több mint félezer lóerős (pontosan 503) a Volkswagen GTI SuperSport Vision Gran Turismo, amelyet a napokban mutatott be a gyártó. Az autó különlegessége, hogy bárki megveheti és vezetheti. Mégsem ülhet bele senki. Hogyan lehetséges vajon ez?
Nem pontosan így, de nagyon hasonlóan fest majd a kész Volvo S90, mint a képünkön látható koncepció-változat, amely a márka legújabb dizájn-vonalát demonstrálja.
Nem sokban tér el közvetlen elődjétől, a 900-astól a Saab kisebbik modellje. Újkorában formabontó volt, manapság inkább praktikusnak és egyedinek számít. Ha sikerül belőle kifognunk egy fiatalabb, keveset futott példányt, akkor nagyszerű autónk lehet még jó néhány évre.
A Peugeot mindmáig legsikeresebb modellje a 206-os. Az egykoron divatos formavilág ma már nem igazán trendi, de ettől eltekintve használtként is remekül beválik a típus.
Megkapta a versenyengedélyét a Škoda Fabia harmadik generációjának raliváltozata, az összkerékhajtású és szekvenciális váltóval szerelt versenygép turbómotort kapott.
Új korában a legjobb minőségű kisautónak tartották, és használtan sem vesztett a presztízséből a kényelmes és tágas Volkswagen Polo.
Különleges változatban mutatkozott be az Opel Adam: a divatos városi mini legújabb kivitele a sportmodellek és a szabadidő-autók vonásait egyesíti.
Szuperautóhoz méltó gyári tuninggal izmosodott a Lamborghini Aventador, hiszen a Super Veloce kivitel még erősebbé és még könnyebbé vált.
A megbízhatóság példaképének szokás nevezni, és ez nagyjából igaz is a Toyota kompakt modelljének utolsó olyan generációjára, ahol még az ötajtósnak is Corolla volt a neve.