Légrugós felfüggesztéssel válik kényelmesebbé a Mercedes V-osztály

Bár nemrég kapott egy nagyobb ráncfelvarrást, most mégis tovább bővíti a V-osztály opciós lehetőségeit a Mercedesé. Légrugós futóművel minden eddiginél kényelmesebb és kiegyensúlyozottab lesz a csillagosok kisbusza.

A Mercedes tavaly év végén mutatta be a V-osztály modellfrissítést, melynek keretén belül többek között megújult külsőt, fejlett vezetést támogató rendszert, egy új négyhengeres dízel egységet és a 9G Tronic automata váltó eshetőségét kapta meg a csillagos márka kisbusza. Szintén ekkortól vált elérhetővé a mesterséges intelligenciával is felszerelt MBUX infotainment rendszer is a vásárlók számára.

Most viszont egy olyan tétellel bővül a V-osztály opciós kínálata, ami a kategóriájában gyakorlatilag egyedülállónak számít, de érkezése még sem annyira meglepő. Az SUV modellek esetében ugyanis már évek óta alkalmazzák a gyártók a légrugós felfüggesztéseket, most pedig ezzel a drága, de mindenképpen előnyös megoldással gazdagodik a kisbusz is.

A Mercedes elmondása szerint az Airmatic felfüggesztés számtalan előnnyel párosul. Ilyen például a nagyobb menetkomfort és a visszafogottabb gördülési zaj, illetve a stabilitásban is jelentős előrelépést tapasztalhatnak majd a vásárlók.

Mindezek mellett még kiemelendő, hogy a légrugózás előnye a programozhatóság is, így minden felületre más beállítást használhatnak majd a tulajdonosok, mellyel magabiztosabb viselkedés és kedvezőbb üzemanyag fogyasztás érhető el.