Na, ez azért már tényleg hihetetlen, nem? Oké, hogy a Nissan Paót nem mostanában gyártották, de azért annyira régi sem lehet, hogy dinoszauruszokkal fotózkodjon az autó!
Na, ez azért már tényleg hihetetlen, nem? Oké, hogy a Nissan Paót nem mostanában gyártották, de azért annyira régi sem lehet, hogy dinoszauruszokkal fotózkodjon az autó!
A januári detroiti autószalonon mutatkozik be a Mercedes legkisebb kabrió-sorozatának 2016-os változata. Azonnal jön az új AMG-verzió is.
Leköszön posztjáról a Lamborghini ügyvezetője, Stephan Winkelmann, aki a Quattro GmbH-nál folytatja pályafutását. Utóda a hírek szerint Stefano Dominicalli lesz, aki korábban a Ferrari F1-es csapatát vezette.
A legnagyobb dél-amerikai piacra szánja a Fiat a Jeep Renegade és az 500X alapjaira épülő, Toro névre keresztelt pick-upot.
Komoly gyárat épít a Jaguar Land Rover csoport a szlovákiai Nyitrán.
Igazi csodabogár volt a maga idejében a Peugeot Oxia. A franciák 1988-as tanulmányautója nem csak makett volt, hanem igazi, működőképes és brutális menetteljesítményekkel rendelkező szörnyeteg – mégsem került sosem gyártásba.
A detroiti autószalonon mutatkozik be hivatalosan a Mercedes-AMG S 65 kabrió, amely természetesen rettenetesen erős lesz.
28 millió dollárért, azaz több mint 8 milliárd forintnak megfelelő összegért kelt el a Ferrari 1956-ban épített versenyautója, a Juan Manuel Fangio által is vezetett 290 MM.
Jövőre megújul a Porsche két kisebb sportkocsija, a Boxster és a Cayman pedig ebből az alkalomból új nevet és négyhengeres motorokat kap.
Igazi terepjáróból a gazdagok játékszerévé vált a G-osztály, ezért most a különleges igényeket is kielégítő programot indított a Mercedes-Benz.