A Land Rover lerántotta a leplet az Evoque második generációjáról. Lényegében a Velar kistestvérét tisztelhetjük benne.
A Land Rover lerántotta a leplet az Evoque második generációjáról. Lényegében a Velar kistestvérét tisztelhetjük benne.
A Volkswagen vezetősége jelentette be, hogy jövő tavasszal teljesen megújul a márka. Új embléma és marketing politika várható.
A Mercedes olyannyira készül már az önvezető autók korszakára, hogy már azokat a jelzőfényeket tervezgetik, melyeknek köszönhetően a gyalogosok kiismerhetik a gép szándékait.
Az Alfa Romeo a Stelvio QV-vel állította be tavaly a leggyorsabb SUV modell rekordidejét a Nürburgringen. Egészen eddig az olaszok voltak a leggyorsabbak, ám jött a Mercedes és borult a bili.
A Seat önálló gyári tuningos márkája a Cupra, melynek egyik első modellje az Ateca átdolgozás lett. Most az ABT még tovább hergelte a gyári tuningos SUV-t.
A Mazda lerántotta a leplet a 2019-es Mazda CX-5 frissítéséről. A motorpaletta és a felszereltségi szintek listája is felfelé bővült.
Gladiator néven érkezik meg a Jeep Wrangler platós változata. Nem csak a plató lesz az egyetlen különbség a normál Wranglerhez képest.
A teljes leleplezésre még várni kell pár napot, kedvcsinálónak azonban mutattak pár képet a gyáriak az új Kia Soul generációról.
A Volvo ugyan részt vesz az idei Los Angelesi Autószalonon, ám nem visznek magukkal egy autót sem.
Bár nyáron pletyka szinten lehetett hallani arról, hogy készül gyári tuningos változat az új generációs Audi A1-ből, a márka vezérigazgatója most pontot tett az ügy végére. Nem lesz 2019-es S1.