Majdnem hibrid lett a Maserati Ghibli

Nem teljes értékű hibrid hajtást, csupán 48 voltos elektromos rásegítést kapott a Maserati Ghibli. Lóerőkben és technikai újításokban azonban most sincs hiány.

Egy ráncfelvarrás keretein belül kapott komolyabb technikát a Maserati belépő modellje, a Ghibli. Ez a hajtáslánc tekintetében annyit tesz, hogy a kétliteres négyhengeres benzines egységet egy 48 voltos generátorral, illetve elektromos kompresszorral egészítette ki a gyártó, melynek köszönhetően 330 lóerős teljesítményt sikerült elérni 450 Nm nyomaték mellett. Ezzel 5,7 másodperc alatt éri el a 100 kilométeres óránkénti tempót az olasz szedán, a végsebessége pedig 255 km/óránál van korlátozva. Az autó így a WLTP szabvány szerint 8,5-9,6 literes fogyasztással rendelkezik felhasználási módtól függően.

Fontos kiemelni még, hogy a ráncfelvarrás más részleteket is érintett, így például megjelent az Android alapú multimédia rendszer, mely állandó online kapcsolattal is rendelkezik. Ennek köszönhetően most már az Alexa digitális asszisztens is segítségünkre lehet vezetés közben, az infotainment rendszer nagyobb, akár 10,1 colos kijelzője pedig több információt képes szebb grafikával megjeleníteni.