A Pininfarina első modellje különálló gyártóként egy elektromos szupersportkocsi lesz. Brutális teljesítmény jellemzi használható hatótáv mellett.
A Pininfarina első modellje különálló gyártóként egy elektromos szupersportkocsi lesz. Brutális teljesítmény jellemzi használható hatótáv mellett.
Bemutatkozott a SsangYong kimondottan Dakarra fejlesztett versenygépe. Rexton DKR néven debütált, de szinte semmi köze nincs a széria változathoz.
A Volkswagen évértékelő konferenciáján mutatták meg a jövőre bemutatkozó Golf generáció sziluettjét. Némi információ is kiderült róla.
Bemutatkozott a McLaren 720S nyitható tetős változata a Spider. Kemény üvegtetőt kapott, viszont csupán 49 kilóval nőtt a tömege.
Az amerikai Rivian egy vérbeli terepes járgányt villantott. Ez idáig nem lenne különleges, csak hogy az R1T tisztán elektromos hajtásláncot kapott.
Egy Bugatti Veyron nem olcsó mulatság, így érthető, hogy drága egy gyári belső szett is hozzá. Na de ennyire?
A Ford lesz az első olyan gyártó, amely nagyobb szériában gyártott modellhez fog 3D nyomatóval készített alkatrészeket felhasználni.
Nagyon úgy tűnik, hogy a Mazda nemsokára bővíti a palettáját, ráadásul nem is akárhogy. A japánok ismét levédették az MX-6 típusnevet.
Egy ausztrál cég mutatta be az első vízzel meghajtott autóját. Félreértés ne essék, motor ebbe is kell, csupán a kardántengelyt cserélték vízhajtásra.
A Ford és az M-Sport közösen csodát vitt végbe. Kétszáz lóerőt préseltek ki egy 1 literes Ecoboost motorból. Ez az új Fiesta R2 versenyautó.