Az Audi egyelőre csak tanulmány szinten, de Los Angelesben már megmutatja a második elektromos modelljét. Ez most nem egy SUV lesz, hanem bizony egy sportos szedán.
Az Audi egyelőre csak tanulmány szinten, de Los Angelesben már megmutatja a második elektromos modelljét. Ez most nem egy SUV lesz, hanem bizony egy sportos szedán.
A Land Rover lerántotta a leplet az Evoque második generációjáról. Lényegében a Velar kistestvérét tisztelhetjük benne.
A Volkswagen vezetősége jelentette be, hogy jövő tavasszal teljesen megújul a márka. Új embléma és marketing politika várható.
A Mercedes olyannyira készül már az önvezető autók korszakára, hogy már azokat a jelzőfényeket tervezgetik, melyeknek köszönhetően a gyalogosok kiismerhetik a gép szándékait.
Az Alfa Romeo a Stelvio QV-vel állította be tavaly a leggyorsabb SUV modell rekordidejét a Nürburgringen. Egészen eddig az olaszok voltak a leggyorsabbak, ám jött a Mercedes és borult a bili.
Az európai Év Autója zsűri nyilvánosságra hozta az idei döntősöket. Igencsak sokszínű a hét modellből álló lista.
Az amerikai FedEx nem várja ki, míg a Tesla elkészül a saját furgonjával, hatalmas mennyiségű kínai elektromos teherautó flottát rendeltek be.
A Seat önálló gyári tuningos márkája a Cupra, melynek egyik első modellje az Ateca átdolgozás lett. Most az ABT még tovább hergelte a gyári tuningos SUV-t.
Mérföldkőhöz érkezett az autóipar: Kalifornia állam az első, amely hivatalosan is engedélyezte, hogy az első, teljesen sofőr nélkül közlekedő autók részt vehessenek a közúti forgalomban.
A Mazda lerántotta a leplet a 2019-es Mazda CX-5 frissítéséről. A motorpaletta és a felszereltségi szintek listája is felfelé bővült.