Jól megemelte a Jazzt a Honda

Alaposan átalakította a Jazzt a Honda a Sao Paulói Autószalonra, a WR-V névre keresztelt szabadidős újdonság azonban várhatóan csak a brazíliai piac kiváltsága marad.

A szabadidő-terepjárók divatját követi a Honda újdonsága, amely a HR-V és CR-V alá érkezik a kínálatba, egyelőre Dél-Amerikában. Már a HR-V is a Jazz padlólemezére épült, de az új WR-V még ennél kevésbé különbözik tőle. A karosszériája nagy vonalakban megegyezik a nagyterű kisautóéval, de persze alaposan megemelték. Magasabb a futómű, nagyobbak a kerekek, a formáját pedig a crossover típusokon elmaradhatatlan védőburkolatok teszik karakteresebbé.

Műszaki tartalmáról még nem sokat árultak el, de nem lenne nagy meglepetés, ha a Jazz motorját kapná a HR-V is. Az 1,5 literes, négyhengeres benzines a brazil utakon etanollal is használható, a teljesítménye 116 lóerő. Mivel kimondottan a dél-amerikai piaci elvárások alapján tervezte a Honda helyi fejlesztőrészlege, ezért nem valószínű, hogy a WR-V valaha is eljut az európai kereskedésekbe.