Felfrissült a legkisebb Hyundai

A Hyundai i10 ráncfelvarrása igencsak visszafogottra sikerült, de a sok kis apró változtatásnak köszönhetően mégis érezhetően felfrissült a kis városi járgány.

Az autóipari szereplők sorra engedik el a kis városi minik kezét, hiszen ez az a kategória, melyen leginkább érezhető az autók drágulásának hatása, ebből fakadóan pedig alig keresnek valamit rajtuk a gyártók. A Hyundai viszont egyelőre még a palettán tartja az i10 kisautót, sőt, most még egy kisebb frissítést is eszközöltek hozzá.

Erre azért volt szükség, mert a bemutatása óta eltelt négy év, így a megtervezett modellciklus feléhez ért az autó. Összességében még így is sokáig húzták a beavatkozást a gyáriak, hiszen a technika ma már sokkal gyorsabban fejlődik, mint 5-10 évvel ezelőtt.

Külső tekintetében a legfeltűnőbb változás a lökhárítónál keresendő. Megváltozott ugyanis a légbeömlők rajzolata és a hűtőrács is méhsejtes dizájnt kapott. Hátul a LED-es fényforrások megjelenése számít igazi újdonságnak, illetve megjelent a kínálatban egy új 16-os könnyűfém felni garnitúra is. Ezzel együtt a színválasztékot is frissítették a gyáriak, azaz most már Lumen szürke és Meta kék fényezéssel is kérhető az aprócska Hyundai.

A belső térben új kárpit dizájnnal találkozhatunk, illetve most már a lábtér is kap hangulatvilágítást. Új rendelhető extra a „Lila csomag”, mely természetesen lila díszítő elemeket, varrásokat és légbeömlő gyűrűket foglal magába.

Szintén új a 4,2 colos digitális műszeregység, melyhez egy 8 colos tapogatható infotainment kijelző is tartozik. Mostantól az i10 is rendelkezik vezeték nélküli mobiltöltő lehetőséggel, illetve elől és hátul is megjelentek a korszerű USB-C csatlakozók.

A gyáriak közleménye utalást sem tesz a hajtásláncok felfrissítésére, így ott nem igazán számíthatunk változásokra. Ezek szerint továbbra is marad az 1 literes háromhengeres, illetve az 1,2 literes négyhengeres erőforrásokra felépülő kínálat, 67 és 100 lóerő között húzódó teljesítményskálával.