Az új Volkswagen ID.4 reklámban a Subaru játssza a rosszfiú szerepét

A Volkswagen a legújabb ID.4 beharangozó kisfilmecskéjében szúrt oda a Subarunak. Egy Outback jelenti a rossz példát a kampány tanulsága szerint. Vajon válaszlépésre szánja el magát a japán fél? Egy igazi marketing adok-kapok lehet kibontakozóban ismét.

Nem ritka, hogy az autógyártók reklámokkal üzengetnek egymásnak. Ezzel nincs is baj, hiszen sokszor olyan vicces csatározások születnek meg az ilyen akciókból, ami külső szemlélődőként is megmosolyogtató, ám mindezek mellett érezhető, hogy megvan a tisztelet egymás iránt a felekben. A Volkswagen viszont a legújabb ID.4 videóval mondhatni nem éppen tiszteletteljesen szúrt oda a környezettudatosságba még csak éppen belekóstoló Subarunak.

A videóban az elektromos SUV-ban utazók élvezik az ID.4 erősségeit, a mesterséges intelligencia által vezérelt funkciókat és a kényelmesen csöndes utazást. Ezzel kapcsolatban tesz éppen egy „Ezelőtt sosem élvezhettük a természet édes hangjait” megjegyzést az anyósülésen utazó hölgyemény, amikor megjelenik egy összkerekes Subaru Outback, amely koszosan, hangosan és kipufogógázokat pöfögtetve halad el mellettük „szeretem a természetet” és „béke” feliratokkal a hátulján. Reakció? „Most komolyan?”.

A Subaru a Toyotával közös összefogásban fejleszti az első elektromos modelljét, mely egy e-TNGA platformra épülő crossover lesz nagyjából az ID.4 méretosztályában. A jelenlegi állás szerint viszont ez a kocsi 2025-nél előbb nem kerül a szalonokba, míg a Volkswagen megoldása már a forgalmazás előtti stádiumban van. Talán ezért is nézte ki magának a német gyártó a japánt. Vajon lesz válasz a másik féltől? Ez hamarosan kiderül!