Kezelésbe vette a Kahn Design a Range Rover legújabb generációját is

Törvényszerű, hogyha megjelenik egy új Land Rover modell, akkor az előbb-utóbb eljut a Kahn Design műhelyébe is. Most az új Range Rover kapott egy első ránézésre visszafogott, de annál drágább tuningot.

Ha Kahn Design, akkor azonnal a brutális Land Rover átalakításokra gondol a tuning világában jártas szemlélődő. A feltevés jogos, hiszen az angol mesterek előszeretettel nyúlnak hozzá drasztikusan az autókhoz. Az új Range Rover generáció azonban kimondottan visszafogott csomagot kapott, ám egy ponton ebben a projektben sem fogták vissza magukat a srácok.

Első ránézésre feltűnik, hogy az autó kapott egy lökhárító toldatot, amitől sportosabb kiállása lett a Range-nek. Ennél is kézenfekvőbb, hogy kéttónusú fényezéssel dobták fel az összképet a szakik, azaz a tető szatén fekete árnyalatban pompázik, míg a kaszni többi része egészen tükörszerű kék festést kapott.

Hátul nem találunk újdonságot, még a látványos alsó légterelő is a Range Rover gyári sajátossága. Ez azonban nem mondható el arról, amit jelen esetben a kerékjárati ívekben találhatunk.

A Kahn elég széles spektrumban kínál felniket az átalakításhoz, de most igencsak belenyúltak a tutiba. Bekerült ugyanis a csomagba egy 24 colos készlet, mely ugyan terepjárásra nem a legjobb választás, de ha a menőség-faktor számít, akkor a szóban forgó “Type 33” modell egy kiváló alternatíva lehet. Nem csak azért, mert a szatén fekete elemekkel kiemelt dizájn kellően látványos, hanem azért is, mert kegyetlen sok pénzt kérnek érte jelenleg a piacon.

Egy szett ilyen felniért jelenleg ugyanis 9200 eurót, azaz nagyjából 3,6 millió forintot kell kifizetni megrendeléskor. Nem az a fajta, amit le akarsz padkázni! De hidd el, a lökhárító toldatot sem érdemes leverni egy elnézett magasabb padkával vagy kővel, azért ugyanis 2700 eurót, azaz 1 millió forintot kérnek a Kahn műhelyben.

Természetesen az új Range Rover csinosítása még csak most kezdődött el a műhelyben, így a későbbiekben újabb kiegészítők érkezése várható. Egyik sem lesz olcsó tétel, de aki egy Kahn Design szintű helyre viszi el tuningolni az új kedvencét, az valószínűleg számol az ilyen kellemetlenségekkel.