Tarol a Volkswagen olcsó márkája, ázsiában még sosem volt ennyire népszerű a Jetta

A Volkswagen még tavaly jelentette be, hogy Kínában külön márkaként futtatják tovább a Jetta elnevezést. Bejött a számításuk, az ázsiai vásárlók sorban állnak az elérhető árú Volkswagen átiratokért.

Tavaly meglepően váratlanul jelentette be a Volkswagen, hogy a Jetta mint külön márkanév szerepel tovább Kínában. A mindösszesen kéttagú palettával rendelkező márka az elérhető árkategóriát képviseli, ami meg is látszik az eladásokon: falják Kínában a vásárlók az autókat.

Alig három hónap alatt 30 ezer darab példány talált gazdára, amely abszolút rekordnak számít a helyi piacon. Főként a Seat Ateca átirat VS5 modell számít keresettnek, ez gyakorlatilag az értékesítések nyolcvan százalékát teszi ki.  Ez az arány valószínűleg változni fog, amint megjelenik a nagyobb, Tarraco alapokon nyugvó VS7 is a kínálatba.

A Jetta márka különlegessége még, hogy az autóvásárlás folyamata csaknem teljes mértékben interneten zajlik le, a bemutatótermek is digitális formában érhetők el.