Ráncfelvarráson esett át a Peugeot 308-as

Immár három éve készül, időszerű volt hát, hogy kicsit frissítse kompakt középkategóriását a Peugeot. Az új 308-as nem csak szebb lett, mint az elődje, de többet is tud.

Alapvetően markánsabb, függőleges irányba fésült hűtőmaszkja, új első és hátsó lámpái különböztetik meg a most bemutatott új Peugeot 308-ast az immár három éve készülő elődjétől. De persze a formai változások még nem feltétlenül tették volna ismét versenyképessé az autót, így nem meglepő módon egy sor technikai részlet is megújul az autón. Ezek közül a legfontosabb az új, 1,5 literes dízelmotor, amely ugyanolyan erős, mint a jól bevált 1,6 literes HDi (vagyis 130 lovas), de takarékosabb nála. Kínálják majd erősebb, 180 lóerős verzióban is. Két új váltót is kínálnak hozzá: hatfokozatú kézit vagy nyolcgangos automatát. A benzinmotor-választék  alapja továbbra is az 1,2 literes PureTech turbós háromhengeres, amelyből a csúcsváltozat 130 lóerőt ad le.

A kocsi külső megjelenéséhez hasonlóan alakult át a beltér is – vagyis frissebb és divatosabb lett. Az analóg műszerek helyét nem vette át digitális kijelző, de az infotainment kijelző látványosabb és nagyobb lett, és immár Mirrorlink, Android Auto és Apple CarPlay funkcióval is el van látva. A 308-as is megkapta a 3008-as biztonsági extráit, így például a vészfékező- és a sávelhagyásra figyelmeztető rendszert.