
Az Ineos Grenadier hamarosan testvérmodellt kap egy teljesen elektromos terepjáró formájában, amely a gyártó elmondása szerint 2026-ban kerülhet piacra.
Az Ineos Grenadier hamarosan testvérmodellt kap egy teljesen elektromos terepjáró formájában, amely a gyártó elmondása szerint 2026-ban kerülhet piacra.
A Mini a Cooper modellnek állít nemsokára új generációt. Első körben az új infotainment elrendezést mutatták meg a gyáriak. Lényegében egyetlen méretes kör alakú kijelzőben helyeznek el mindent.
A Jaguar 2025-től már csak elektromos autókat fog gyártani, ami egyben azt is jelenti, hogy búcsút inthetünk a vérpezsdítő V8-as hangzásnak is. Legalábbis élőben, ugyanis a British Library és a Jaguar közös együttműködésének köszönhetően a jövőben bármikor kiváló minőségben visszahallgatható lesz az F-Type R 5 literes erőforrásának a hangja.
A Hyundai komolyan veszi a sportosságot az N-es modelleknél, ezért a jövőben a rugózatlan tömeg csökkentésére is lehetőséget ad. Jönnek a karbonszálas-hibrid felnik, melyeket a Dymag szállít a koreai márka vásárlóinak.
Az Audi Q6 E-tron fejlesztése szépen lassan a végéhez közelít, így egyre több információ szivárog ki a villanyos SUV-ról. 600 kilométeres hatótávot és akár 510 lóerőnyi teljesítményt ígérnek a négykarikások.
A Honda nem tervezi, hogy a jövőben újabb kis városi elektromost dob piacra Európában, inkább az SUV modellekre koncentrálnak villanyos fronton is.
Amerikában Jeep nem nézte jó szemmel, hogy a Mahindra egy klasszikus hasonmással lépett a piacra. Meg is kezdődött a pereskedés, ami most ért véget. A Stellantis nem tehet semmit, továbbra is maradhat a piacon a Roxor.
A Mitsubishi nem tervezi sportkocsi formában újra piacra dobni a legendás Eclipse modellt, de a rajongók szeretnek eljátszani a gondolattal, hogy mi lenne, ha mégis meglépnék a dolgot a japánok. Most egy független formaterv tanulmányon nézhetjük meg, milyen is lenne modern környezetbe átültetve az autó.
Manapság sok gyártó válik meg a fizikai gomboktól, hogy helyette digitális érintőfelülettel oldják meg a dolgokat. Most pont az utóbbi hibája miatt kell visszahívni többszáz 7-es BMW-t.
Ha Porsche, akkor azonnal beugrik mindenkinek a jellegzetes pajzsban ágaskodó lovacskás embléma. Pedig, alakulhatott volna másként is, a 60-as években ugyanis le akarták cserélni a megszokott logót a gyáriak valami sokkal egyszerűbbre. Ezek voltak a lehetőségek!