Megújult a legerősebb 5-ös BMW

Az alap széria után az M5-ös BMW is megkapta a kötelező modellfrissítését. A teljesítmény változatlan maradt, csupán a megjelenésen és a részletek precizitásán dolgoztak egy kicsit a gyáriak.

Az alap 5-ös széria megújulása után várható volt, hogy idővel megérkezik a paletta csúcsán trónoló M5 kivitelek ráncfelvarrása is. Ez most következett be, aminek köszönhetően az M-es változatok (M5 és M5 Competition) is megkapták az átrajzolt hűtőrácsokat és a lámpákat, illetve a lökhárítók megjelenése is a teljesítményhez méltóan vad lett.

Belül az új 12,3 colos infotainment rendszer kijelzővel találkozhatunk, illetve új gombokat is találhatunk a középkonzolba építve. Ezek egyike a digitális műszeregység dizájnját állítja sportosabbra, míg a másikkal a főbb tulajdonságokat hangolhatjuk be pillanatok alatt. Természetesen a vezetést segítő rendszerek száma is bővült, akár csak a visszafogottabb 5-ös modellek esetében. Az ülések is komolyabbak lettek, némi felár felében pedig a multifunkciós sportfoteleket építik be nekünk a gyáriak.

A hajtáslánc egyedüli változtatása, hogy a motor feszesebb rögzítést kapott, így még szilárdabbnak hat az egész autó kanyarvadászat közben, ami a prémium érzetnek és a sportosságnak is egyaránt jót tesz. A Competition kivitel esetében ráadásul a futómű is fejlődött, lényegében az M8 Gran Coupé jól bevált szerkezeti egységeit találhatjuk meg a kocsi alatt.