Autostart

Négy kerék vagy több - minden, ami autózás!

  • Hírek
  • Cikkek
  • Tesztek
  • Használt autó
  • Márkák

Böngészés autómárkák szerint

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Aurus
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Buick
  • Cadillac
  • Chevrolet
  • Chrysler
  • Citroen
  • Dacia
  • Dodge
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Isuzu
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • Ssangyong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Megtévesztő lehet az új KIA logó az internetes keresések szerint

2022. november 23. | Hírek Kia | Címkék: autós hírek, embléma, Kia, logó

A KIA tavaly leplezte le az új logóját, mely teljesen más stílust képvisel, mint az eddig használt. Az új megoldás úgy tűnik, hogy nehezen olvasható laikusok számára, mivel a bemutatás óta szignifikánsan megnőtt a Google keresések száma a “KN” márkára.

Ahogyan arról többször is beszámoltunk, a nagy logó megújítások korát éljük. A legtöbb gyártó igyekszik egyszerűsíteni az emblémáját, mások viszont teljesen új dizájnnal jelzik, hogy a nagy autóipari átrendeződések és változások korát éljük.

Az utóbbi kategóriába tartozik a KIA is, aki tavaly mutatta be új emblémáját alapvetően megváltoztatott küllemmel. Ezzel természetesen nincs is semmi baj, csak hogy azt nem vették figyelembe, hogy az olyan logóknál, mely írottan is feltünteti a márkanevet, nem árt, ha az írás továbbra is könnyen olvasható marad.

Most egy Twitter felhasználó mutatott rá arra, hogy valószínűleg baj lehet az embléma “olvashatóságával”, ugyanis a Google adatai szerint mióta bemutatták azt, rohamosan növekszik a neten a keresések száma olyan kulcsszavakkal, mint például a “KN márka” és “KN SUV”. Igen, az utca embere ezek szerint az egymásba olvadó I és A betűt nemes egyszerűséggel egy N-nek látja, még akkor is, ha az tükrözve van az eredetijéhez képest.

A statisztika rámutatott arra is, hogy a legtöbben Malajziában és Amerikában keresnek rá a “KN”-re, de ott van az első öt helyen Kanada és Anglia is. Mostanra már ott tart a dolog, hogy havonta átlag 30 ezres rákeresést produkál a jelenség.

A megújulás tehát jó dolog, de az embléma átalakításokkal nem árt gondolni azokra is, akik nem követik szorosan az autóipar változásait és történetét, mert szélsőséges esetben ezzel vásárlóktól is el lehet esni. Képzeljük csak el azt a csalódást, ha valakinek megtetszik az új Carnival Amerikában, de egyszerűen nem talál a környéken “KN” szalont….



Kia Finance
kiafinanszirozas.hu

Legutóbbi cikkek

  • Gyári gyűjteménybe került II. Erzsébet egykori Bentley Mulsanne-ja

    2023. november 29.

  • Hivatalosan is vége, itt az utolsó Audi TT

    2023. november 29.

  • Akio Toyoda visszavonul a Japán Autógyártók Szövetségének elnöki tisztségéből

    2023. november 27.

  • Európában számozást kapnak a Great Wall Motors autói

    2023. november 27.

  • Megérkezett az új Renault Master

    2023. november 24.

  • Japánban született meg a Dodge és a Honda szerelemgyereke

Használt autók, tesztek

  • Teszt: Hyundai Veloster Turbo (2013)

    2015. április 30.

  • Fiat Panda (2003-2012) használt teszt

    2015. március 4.

  • Teszt: Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 4Motion (2011)

    2015. június 9.

  • Az utolsó szalmaszál?- Toyota GR86 bemutató

    2022. március 18.

  • BMW 1-es sorozat (2004-2011) használt teszt

    2015. május 4.

Tagfelhő

  • AMG Audi autós cikkek autós hírek Bentley BMW crossover electric elektromos autó Ferrari Fiat Ford Genfi Autószalon hibrid Honda hyundai hírek Jaguar Kia koronavírus Lamborghini mazda McLaren Mercedes Mustang Nissan opel Peugeot Porsche Renault ráncfelvarrás skoda sportkocsi SUV suzuki szuper-sportkocsi tanulmányautó Tesla Toyota tuning turbó V8 versenyautó Volkswagen Volvo
Autóstart

Pénzügyi szótár

Árfolyam

A külföldi deviza forintban meghatározott vételi és eladási árát jelenti.

Még több

Euroleasing

Az Euroleasing Zrt. termékeinek értékesítése során alapvető fontosságúnak tartja ügyfelek alapos és pontos tájékoztatását a konstrukció részleteiről. Elkötelezett az MNB Pénzügyi Fogyasztóvédelmi Központ előírásainak megfelelő szolgáltatás nyújtására.

Teljes hiteldíj mutató: 0,0%-tól 26,1%-ig

2023 © Minden jog fenntartva. Adatkezelési nyilatkozat