A Volkswagen nagy energiával folytatja az elektromos ID modellpaletta fejlesztését. A következő egy kimondottan nagy dobás lesz, bejelentették ugyanis, hogy készül az ID.8.
A Volkswagen nagy energiával folytatja az elektromos ID modellpaletta fejlesztését. A következő egy kimondottan nagy dobás lesz, bejelentették ugyanis, hogy készül az ID.8.
A Volkswagen beszámolt a hosszútávú terveiről, amelyek végén ott van a 2040-re kitűzött teljes elektromos átállás. Ám addig sok minden át fog alakulni.
Hol máshol, mint a német Autobahn korlátozás nélküli szakaszán próbálta ki egy youtuber, hogy mit tud a Volkswagen ID család egyik legcombosabbja, az ID.4 GTX.
A Görögországhoz tartozó Astypalea sziget teljes területén csak elektromos járműveket használnak majd. A Volkswagen segíti a villanyos átállást.
A Reuters információi szerint a Volkswagen csoport kártérítés megfizetésére kötelezi az egykori vezérigazgatóját a dízelbotránnyal okozott károk enyhítésére. 10 millió eurót fizet ki Martin Winterkorn a német cégóriásnak.
A Volkswagen marketingigazgatója árulta el, hogy előfizetős rendszerben képzelik el a jövő autózását. Az önvezető rendszer működéséért például óránként 7 eurót kérnek majd el a felhasználóktól!
A Volkswagen amerikai részlege valamiért jó poénnak látta, ha április elsejére azzal készül, hogy megváltozik a jövőben a cégóriás neve. Elsült a dolog, csak nem éppen jól, hivatalosan is vizsgálatot indított a tőzsdefelügyelet.
A Volkswagen az elektromos ID modellcsaládnál sem mond le az erősebb, gyárilag tuningolt változatokról. Ezek GTX elnevezéssel kerülnek bemutatásra és először az ID.4 kap ilyen átiratot.
A Shanghai Auto Show egyik legérdekesebb premierje a kínai ORA Bogár átirata volt. A Volkswagen érdeklődését is felkeltette a dolog, az ügyvédek már dolgoznak a megoldáson.
Sosem gyártott még ekkora méretű SUV-ot a Volkswagen, most is csak a kínai vásárlók kedvéért teszi meg. Itt a több mint 5 méter hosszú Talagon.