Azt már korábban elárulta a Renault, hogy a palettából szépen lassan távoznak az RS modellek. Most meg is érkezett az utolsó Renault Sport által dedikált modell, mely egyben az első Megane RS húszéves születésnapjának is emléket állít.
Azt már korábban elárulta a Renault, hogy a palettából szépen lassan távoznak az RS modellek. Most meg is érkezett az utolsó Renault Sport által dedikált modell, mely egyben az első Megane RS húszéves születésnapjának is emléket állít.
A zseniális, eredeti Renault R5-ös káprázatosan sokáig sikeres maradt, olyannyira, hogy a dicsőségén még a teljesen más konstrukciójú, s csak kinézetében hasonló új, keresztmotoros R5 is osztozhatott. De a nyolcvanas évek végére már csendesebb, biztonságosabb, s legfőképpen tágasabb autót akartak a népek. Ebből lett a Clio.
Ma már kiöregedett a formája, a technikai tartalom pedig egyenesen veteránkorúnak számít, a maga idejében a Renault R5 mégis egy forradalmian új dolog volt. Még ma is vannak olyan megoldások, melyek akkor alakultak ki a kisautók világában. Miközben Olaszország hegemóniára tört kisautó-fronton, hiszen a hetvenes évek elején a még mindig jól fogyó 500-asra rávezette a […]
Csaknem 30 évvel ezelőtt mutatkozott be a Renault egyik legismertebb modellje, a Mégane. Azóta számtalan formában képviselte már a francia autógyártást, alapvetően pedig sosem maradt el a siker. Most viszont kezdenek új szelek fújdogálni, mi viszont hátra tekintve gyorsan átfutunk pár fontosabb tételt a Mégane-sztoriban.
Egy mindkét félnek kimondottan előnyös együttműködést írt alá a Renault és a Geely. Saját ázsiai piacaikon segít egymásnak a két gyártó.
A Müncheni Autószalon egyik legfontosabb újdonsága lesz a Renault Megane újragondolt változata. Nem csak elektromos, hanem több benne az SUV vonás is, mint eddig bármikor.
A Renault sportmárkájaként működő Alpine nemsokára alapos palettabővítésbe kezd. Most három új modellt is megmutattak, igaz még csak sejtelmes oldalnézeti képeken.
Sosem gondoltunk s témába mélyebben, pedig mindvégig ott voltak és vannak az orrunk előtt. Működésük magától értetődő, tulajdonképpen 3-4 féle létezik belőlük a világon, évek alatt kitalált, bejáratott, bevált mozgáskultúrával. Aztán jött a Renault.
Új szintre helyeződik az együttműködés a Nissan, a Renault és a Mitsubishi között. A jövőben közös elektromos alapokat használ majd a három gyártó, de a különálló márkaarculat megmarad.
Renault Sport helyett mostantól Alpine Cars néven működik a francia gyártó teljesítményorientált modellekkel foglalkozó részlege.