Csendes és kulturált, de meglehetősen nagyétvágyú a Scenicben az 1,4-es turbómotor. A kocsi minden porcikáján érződik: nőknek szánták tervezői.
Csendes és kulturált, de meglehetősen nagyétvágyú a Scenicben az 1,4-es turbómotor. A kocsi minden porcikáján érződik: nőknek szánták tervezői.
Csupán 1,5 literes motor dolgozik a legkisebb dízellel szerelt Grand Scenic orrában. Vajon elég 105 lóerő egy olyan családi autóba, amelynek tömege megpakolva a két tonnát is meghaladhatja?
Ráncfelvarrás után tért vissza a piacra a Renault kiskategóriás egyterűje. A Grand Modus megnövekedett karosszériával és lelkesen pörgő turbómotorral hódíthat.
Új néven mutatta be középkategóriás modelljét a Renault, a Laguna és a Latitude közös utódja helykínálatával és felszereltségével is hódít.
Önálló márkaként tér vissza az Alpine, a sportkupéival hírnevet szerzett francia gyártó pedig be is mutatta első új modelljének prototípusát.
Fél évszázada mutatkozott be minden mai praktikus ferdehátú családi autó őse, az Év Autója díjat is elnyert Renault 16-os.
A Capturnál kisebb, de látványos formatervű terepjárót dob piacra még az idén a Renault. Nálunk alighanem Dacia néven fut majd.
A Renault nagy kupéja olyan dögös, hogy nem lehet feltűnés-mentesen közlekedni vele. Ugyanakkor olyan, mint a töltött cukorka: ami az ízét adja, az nem látható, csak érezhető.
Megosztó típusa az autópiacnak a Renault Thalia, egyesek ki nem állhatták a formája miatt, kedvező ára és hatalmas csomagtartója mégis népszerűvé tette.
A Renault egykori büszkesége közel sem tökéletes autó, mégis megfontolható választás lehet, hiszen ár/érték arányt vizsgálva nehezen találunk nála jobb hasonló korú és kategóriájú autót a használt piacon.