A legkisebb piaci szegmenst sem kívánja lefedetlenül hagyni a Mazda: ezt jelzi egyértelműen a most debütált CX-8-as, amelynek európai forgalmazása egyelőre kétséges.
A legkisebb piaci szegmenst sem kívánja lefedetlenül hagyni a Mazda: ezt jelzi egyértelműen a most debütált CX-8-as, amelynek európai forgalmazása egyelőre kétséges.
Van egy korosodó MX-5-öse és némi pénze? A Mazda most gyári újat varázsol belőle. Igaz, csak Japánban.
Immár hivatalos: összebútorozik a Toyota és a Mazda. Vagyis közösen nyitnak egy gyárat az Egyesült Államokban, és ezentúl együtt folytatják az elektromos hajtáslánccal kapcsolatos fejlesztéseiket.
Véletlenek nincsenek, a sikerhez olyasmit kell nyújtani, amit mások nem tudnak. A Mazda MX-5 sikerének titka, hogy kivételes élményt nyújt, mégis könnyen fenntartható. Ráadásul megbízhatóságára sem lehet panasz.
Hahó, megjöttünk! – ezt kiabálja a Mazda újdonsága, a CX-5. Ezt nem csak úgy kell érteni, hogy ha megérkezünk vele valahová, akkor biztosan megnéznek bennünket vele. Hanem úgy is, hogy lassan a Mazda is megjött oda, ahová jó ideje törekszik: a prémiumkategóriába. Az elsők között volt szerencsénk próbára tenni az autót.
Egy hobbi fotós kapta lencsevégre az Egyesült Államokban álcázás nélkül teszt-kilométereit futó Mazda CX-8-ast. A hétszemélyes SUV ősszel mutatkozik be hivatalosan.
Éppen tegnap emlékeztünk meg arról, hogy pont egy évvel ezelőtt tudatta a világgal a Mazda az egymilliomodik MX-5-ös legyártását. Csakhogy készült még jó néhány olyan változat is a világ legnépszerűbb roadsteréből, amelyet sosem gyártottak. A teljesség igénye nélkül összeszedtük ezeket.
Éppen egy évvel ezelőtt számoltunk be arról, hogy elkészült az egymilliomodik példány a Mazda legendás nyitott tetős sportkocsijából, a már a negyedik generációjánál járó MX-5 ezzel tartja a legnagyobb darabszámban készült roadster rekordját.
Egy brit szaklap nemrégiben közzétett egy hetes listát azokról az autókról, amelyek megérdemelték a süllyesztőt. (Lásd itt: https://www.autostart.hu/blog/?p=17495). Ezen felbuzdulva mi is elkezdtük keresni a világ legnagyobb autóipari tévedéseit. Minden héten ajánlunk egy-egy modellt, amelyre várjuk a szavatokat a facebookon!
Ilyenkor, az első napsugarak ragyogására nem csak a virágok nyílnak ki, hanem gyakran az autók is. Minden valamirevaló autónepper tudja, hogy kabriót eladni csakis tavasszal lehet – hiszen ilyenkor vágyik rá mindenki. A piac egyik legvonzóbb (és egyben egyik legolcsóbb) modellje az MG roadstere, amelyet eleinte F, később TF néven forgalmaztak. Vajon megéri az árát? Ennek nyomoztunk utána.