Tavaly nyár végi bemutatása óta a tervezett mennyiség töredékét tudta csak értékesíteni a Fiat az új elektromos 500-asból. Felhalmozódtak a készletek, csökkenteni kell a gyártás iramát.
Tavaly nyár végi bemutatása óta a tervezett mennyiség töredékét tudta csak értékesíteni a Fiat az új elektromos 500-asból. Felhalmozódtak a készletek, csökkenteni kell a gyártás iramát.
Először a Jeep palettáján jelenik meg egy kisebb crossover, majd jön az Alfa Romeo és a Fiat is. A PSA moduláris platformja lesz a közös pont az érkező újdonságokban.
Egy egészen újszerű marketing kampányba vágott bele az Abarth Angliában. Lehetőséget teremtenek arra, hogy a leendő vásárlók az otthon kényelméből ismerhessék meg az újabb modelleket.
Az éppen a PSA-val egyesülő FCA csoport bejelentette, hogy a lengyelországi Tychy-ben gyártják majd a csoport hibridjeit és elektromos autóit a jövőben. A 2022-ben beinduló termelést egy 150 millió eurós modernizálás előzi meg.
A Renault kihátrál az FCA csoporttal együttműködésből, mivel az jövőre egyesülni akar a legnagyobb riválisával, a Peugeot konszernnel. A Fiat Talento láthatja ennek a legnagyobb kárát.
Tovább bővítette az elektromos 500-as modellcsaládot a Fiat. Itt a 3+1 kivitel, mely a hátsó ülésen utazók számára kínál az eddigieknél kényelmesebb ki- és beszállást.
A koronavírus-válság komolyan megroppantotta világszerte az autópiacot, de legnagyobb mértékben talán Európában, azon belül is Németországban, ahol az 50 legkeresettebb típusnál 42 esetében erősen csökkent a kereslet. Van azonban nyolc, amely növelni tudta az eladásait 2020 első félévében.
Most már biztos, hogy jövő év elején megtörténik a nagy FCA-PSA összeolvadás. Nem csak az új csoport neve van meg, hanem bizony a fúzió utáni történések forgatókönyve is szépen alakul.
A Fiat hivatalosan is elkezdte az új 500-as generáció értékesítését. Csak elektromos van belőle, a bevezető széria pedig gazdagon felszerelt és „La Prima” néven kapható.
Ahogy egyre hangsúlyosabb lesz a nagyvárosokon belüli emissziómentes közlekedés, úgy jönnek elő a gyártók és a mérnökök az új ötletekkel. Olaszországban például olyan kapukat fejlesztenek, melyek behajtáskor utasítanák a hibrid autókat az elektromos üzemre átállásra.