
Mintegy 5,5 millió fontért, vagyis nagyjából kétmilliárd forintért talált gazdása a gyártó által felajánlott utolsó LaFerrari a Sothesby’s árverésén.
Mintegy 5,5 millió fontért, vagyis nagyjából kétmilliárd forintért talált gazdása a gyártó által felajánlott utolsó LaFerrari a Sothesby’s árverésén.
Eddig 499 példány készült az ígért 500-ból, most kigördült a gyárból az utolsó LaFerrari is, hogy kalapács alatt végezze az Egyesült Államokban.
A spanyol Bengala készítette el a Ferrari F12 átiratát, amit Caballeria névre keresztelt, és amely csupa szénszálas anyagból készült karosszériát kapott.
V12-es helyett turbós V8-ast szereltek a GTC4Lusso új változatába, a kombi Ferrariból pedig az összkerékhajtást is elhagyták.
A Ferrari nyitott tetős újdonsága, a 488 Spider már alapváltozatban is elég izmos, de a Novitec úgy gondolta, lehetne még tuningolni rajta.
Első ránézésre ismerős ez a piros szuper-sportkocsi? Nem véletlenül! A Ferrari-rokonság tagadhatatlan, pedig a tervező japán…
A napokban mutatta be (némileg váratlanul) a Ferrari a csúcsmodellje, a LaFerrari tető nélküli változatát, amelyet a szaksajtó várakozása szerint Spider névre keresztelnek – ahogyan az olasz sportkocsigyártó többi hasonló modelljét is. Úgy tűnik azonban, saját nevet kap a típus.
A közösségi médiát használta a LaFerrari Spider bemutatására a Ferrari. Az októberi párizsi autószalonon debütáló modell jövőre lesz kapható – de máris minden példány elkelt.
Bár a cég még csak egy koncepcióval rukkolt eddig elő, a szándékai komolyságát hangsúlyozza azzal is, hogy a Ferraritól igazol egy neves szakembert.
Nem csak az Év autóját, hanem az Év motorját is rendszeresen megválasztják, ezúttal a Ferrari 488 GTB 3,9 literes, 670 lóerős, biturbó V8-asa kapta a legtöbb díjat.