Egy gyári vizsgálat mutatott rá arra, hogy a BMW i4 és iX modellek külső hanggenerátora könnyen meghibásodhat, ami veszélyt jelent a gyalogosokra nézve. Természetesen a BMW egy visszahívás keretein belül cseréli ki a hibás részeket.
Egy gyári vizsgálat mutatott rá arra, hogy a BMW i4 és iX modellek külső hanggenerátora könnyen meghibásodhat, ami veszélyt jelent a gyalogosokra nézve. Természetesen a BMW egy visszahívás keretein belül cseréli ki a hibás részeket.
A BMW i4, i7 és az iX is érintett abban a visszahívási kampányban, mely mintegy 14 ezer autót érint. Az elektromos bajorok egyszerűen hajtás nélkül maradhatnak egy szoftveres hiba miatt.
Mint ahogyan arról már korábban beszámoltunk, a BMW Dee néven fejleszti azt a rendszert, amely szerinte meghatározza a jövő autózását. Most egy komplett tanulmányt mutattak be, mely megmagyarázza azt is, hogy honnan is ered a Dee jelölés.
Bár elég keveset árult el az újdonságról a BMW, valószínűleg egy új beszédfelismerő asszisztens van készülőben, melyet Dee-nek neveztek el a gyáriak. Sztárparádé a köbön a promóciós videókban.
Az új BMW 7-es piaci bevezetése alkalmával egy román importőr összeszedte az összes eddig megjelent generációt hasonló színösszeállításokban. Érdekes nyomon követni egy teremben a bajor zászlóshajó evolúcióját.
A BMW új márkaarculata sokak szerint az átlagnál is megosztóbb. Tudják ezt a bajorok is, akik igyekeznek a legtöbbet kihozni a gigantikus méretű hűtőrácsokból. A Tokiói Autószalonon például megvillantják az eddig készült legnagyobb BMW-veséket.
A BMW fenntarthatóságot vizsgáló csoportjának igazgatója szerint most mindennél fontosabb, hogy tartósabbak legyenek az autók, mint eddig. Az autók könnyű utólagos variálhatóságának is egyre nagyobb szerepet kell kapnia.
A BMW az M divízió ötvenedik születésnapját egy igazi legenda felélesztésével ünnepli. Itt az M4 alapokra épülő, ám teljesen egyedi dizájnnal rendelkező új 3.0 CSL, mely egészen limitált példányszámban lesz majd kapható.
Ha azt mondjuk BMW, akkor sokaknak azonnal a bajor gyártó mostani jellegzetes formai irányzata ugrik be. Egyesek szerint nem éppen a legjobb irányba mozdult el ezzel a márka, ám annak vezetői szerint semmi sem véletlen.
Kevesen tudják, hogy a BMW egyik legfontosabb formatervező részlege önálló cégecskeként kezdte a pályafutását. Ennek immár ötven éve, most pedig már a bajor gyártó X-es és i modelljein dolgoznak a srácok gőzerővel.