Az 510 lóerős Quadrifoglio csúcsmodell után a genfi autószalonon bemutatkoztak a középkategóriás Alfa Romeo Giulia hétköznapi változatai is.
Az 510 lóerős Quadrifoglio csúcsmodell után a genfi autószalonon bemutatkoztak a középkategóriás Alfa Romeo Giulia hétköznapi változatai is.
A genfi autószalonon mutatkozik be hivatalosan is az Alfa Romeo Giulietta felfrissített, 2016-os kiadása.
Néhány éven belül nyolc új modellt ígért az Alfa Romeo, most azonban reálisabb tervekkel álltak elő, a modellkínálat csak a 2020-as évek közepéig újul meg.
A Volkswagen-csoport vezető formatervezőjeként vonul nyugdíjba Walter de Silva, az a dizájner, aki az Alfa Romeo 156-ost, az Audi R8-ast és a legújabb Volkswageneket is papírra vetette. Az idei év végén nyugdíjba vonul Walter de Silva, a Volkswagen-csoport vezető formatervezője, aki a jövőben tanácsadóként még megőrzi kapcsolatát a német konszernnel. Walter de Silva 1951-ben született, […]
Eddig kifejezetten női autóként tartottuk számon a kis olaszt. Jó, persze az is. De nagydarab, sportosan vezető férfiak is nagyon jól érezhetik magukat benne. Kevés stílusosabb városi rohanógépet találnánk nála.
Az Alfa Romeo eddig nem sok mindent árult el az új Giulia csúcsváltozatáról, de egy olasz lap úgy értesült, hogy az ötszáz lóerős limuzin több mint 300 km/órára lesz képes.
Több mint 300 km/h végsebesség több mint 300 lóerővel – ezeket az adatokat facsarta ki a Pogea Racing az Alfa Romeo 4C-ből.
Bemutatta az Alfa Romeo a márka rajongói által már várva várt új szépséget, a Giuliát.
Sportos motorjai és vezetési élménye miatt érdemes a figyelemre az Alfa Romeo középkategóriása, amely lépcsőshátú és kombi karosszériával is kapható.