A Mátra kacskaringós hegyi útjain tettük próbára a híres olaszországi hágóról elnevezett Alfa Romeo Stelviót. A márka első SUV-ja nagyszerűen vizsgázott.
A Mátra kacskaringós hegyi útjain tettük próbára a híres olaszországi hágóról elnevezett Alfa Romeo Stelviót. A márka első SUV-ja nagyszerűen vizsgázott.
Egy brit szaklap nemrégiben közzétett egy hetes listát azokról az autókról, amelyek megérdemelték a süllyesztőt. (Lásd itt: https://www.autostart.hu/blog/?p=17495). Ezen felbuzdulva mi is elkezdtük keresni a világ legnagyobb autóipari tévedéseit. Minden héten ajánlunk egy-egy modellt, amelyre várjuk a szavatokat a facebookon!
A Giulia mintájára azonnal az 510 lóerős biturbó V6-ossal szerelt Quadrifoglio változatban mutatkozott be az Alfa Romeo szabadidő-terepjárója, a Stelvio. De most itt a gyengébb kivitel is.
Sokat ígérte már az Alfa Romeo, hogy szabadidő-terepjárót készít, most pedig itt a Stelvio, méghozzá rögtön a legerősebb, 510 lóerős Quadrifoglio kivitelben.
A Giulia hozta el az Alfa Romeo újjászületését, és az olaszok nem állnak meg itt, hiszen a következő öt évben kilenc új modellt mutatnak be.
Az új Giulia legerősebb változatát, az 510 lóerős Quadrifogliót már ismerjük, de most még két sportos változattal is bővíti az Alfa Romeo a kínálatát Veloce néven.
Alig hogy új rekordot állított be a Nürburgringen az új Panamera Turbo, nem sokkal később a Giulia Quadrifoglio múlta alul a Porsche köridejét, méghozzá nem is kevéssel.
Nem akar kimaradni a divathullámból az Alfa Romeo: az olasz márka a párizsi autószalonon mutatja be első saját SUV-ját. Amely mindjárt az osztály csúcskategóriájában fog szerepelni.
A folyamatosan szigorodó előírások ellenére az Euro NCAP által legutóbb töréstesztnek alávetett öt autó közül négy is megszerezte a maximális öt csillagot, egy viszont csak hármat kapott.
Két Giulia Quadrifogliót kapott az olasz csendőrség, akik speciális feladatokra fogják használni az 510 lóerős V6-ossal hajtott Alfa Romeókat.