Ilyen a Ford Mustang Mach-E, ha nagy tuningcégek veszik kezelésbe

A villanyos jövőre készülődve a neves tuningcégek sem mehetnek el szó nélkül az elektromos autózás mellett. Ennek köszönhető, hogy ugyan még csak koncepció szinten, de már a Shelby is elkészítette a saját Mustang Mach-E átiratát.

Ha Mustang, akkor sokaknak érthető módon egyből Carroll Shelby átiratai ugranak be. A legendás mester és műhely számtalanszor bebizonyította már, hogy ért a pony-car kategória felhergeléséhez. Az idők azonban változnak, így bizony elkerülhetetlen, hogy a Shelby beleszimatoljon egy kicsit az amperszagba is.

Most pontosan ez történik, az idei SEMA Show különlegességei között ott lesz a Shelby Ford Mustang Mach-E átirata is, melyet minden ponton igyekeztek úgy átalakítani, hogy az magán hordozza a műhelyre jellemző stíluselemeket. Természetesen a kék „versenycsíkok” sem maradhattak le, akárcsak a brutális kikönnyítés, melyet szénszálas panelek alkalmazásával értek el. A lengéscsillapításon is dolgoztak a mesterek, a gyári felniket pedig 20 colos egyedi kovácsolt szettre cserélték. Arról egyelőre nincsenek információk, hogy a teljesítményt is megnövelték-e a srácok némi szoftveres kutyulással.

Nem ez lesz azonban az egyetlen tuning Mach-E a SEMA kiállításon, sőt, egy olyan átirat érkezése várható, mely kimondottan nemes célokat szolgál majd. Ez az Austin Hatcher gyermekrák-alapítvány színeibe öltöztetett GT AWD kivitel, mely agresszív légterelőkkel és szintén 20 colos felnikkel hívja fel magára a figyelmet. Az autó legnagyobb különlegessége, hogy a rendezvény után elárverezik, a pénzt pedig értelemszerűen az alapítvány kapja majd meg.

Végül, de nem utolsó sorban érdemes odafigyelni a Tjin Edition Mustang Mach-E California Route One kivitelre, mely egyszerre képviseli a tuning és a praktikus vonalat. Rikító narancssárga fényezése tökéletes összhangban van a brutális 22 collos fehér felniszettel, az állítható légrugózásnak köszönhetően pedig a kocsi annak rendje és módja szerint „rá is tud ülni” a hatalmas kerekekre. Mi ebben a praktikus? Semmi! Azt az oldalt a tetőbe szerelt napelem képviseli, mely elsősorban nem az autót, hanem az annak hátuljára szerelhető elektromos kerékpárt tölti. Jó tudni, hogy ha lemerül az autó, akkor van még pár kilométernyi lehetőséged segítséget kérni két keréken.