Egy japán forrás erősítette meg, hogy a Lexus egy új kupé modellen dolgozik. A feltételezések szerint ez lesz egyben az RC és az LC utódja is.
Egy japán forrás erősítette meg, hogy a Lexus egy új kupé modellen dolgozik. A feltételezések szerint ez lesz egyben az RC és az LC utódja is.
A BMW esetében már-már hagyomány az úgynevezett Art Car széria, mely művészek által megálmodott külsőt jelent a bajor gyártó bizonyos modelljein. Most új szintet lépett a sztori, már nem festik az autókat, hanem az E Ink technológiát használva rajzolják ki és változtatják a mintákat.
A kupé változat után a Maserati kabriója is visszatért a kínálatba, azaz megérkezett a GranCabrio következő generációja. Első körben V6-os benzines motorral debütált az autó, de nemsokára érkezik a teljesen elektromos kivitel is.
A BMW a 7-es szériát kényelmes luxuslimuzinnak szánta mindig is. Azonban most feltűnt egy olyan E65-ös, melyet kimondottan az úttalan utakra és az Északi-sarkkör meghódítására készítettek fel.
A Hyundai alig három éve mutatta be a retro elemekkel ellátott elektromos autóját, most pedig máris kapott egy kis ráncfelvarrást az Ioniq 5. Óvatosan nyúltak a kocsihoz, nagyobb akkumulátor és egy sportosabb felszereltségi szint a legfontosabb változás.
A Hyundai úgy döntött, hogy mindent az elektromos átállásra tesz fel. Ennek esett most áldozatául Európában az i20 N, az i30 N és a Kona N, azaz a gyártó teljesítményre kihegyezett benzines palettája.
Az Apple majd egy évtizednyi háttérben fejlesztgetés után döntött úgy, hogy mégsem dob piacra saját elektromos autót. Feloszlatják az erre a célra létrehozott fejlesztési részleget.
A Fiat palettája eléggé elkezdett kiöregedni, így mindenképpen lépnie kell az olasz gyártónak ez ügyben. Most be is mutattak négy olyan koncepciót, melyek nemsokára a Fiatok legújabb generációját jelentik majd.
Az Alpine lényegében már két éve fejleszti az elektromos A290-es hot hatch modelljét. Most már közel a premier időpontja, folynak is gőzerővel a tesztelések.
A Fisker nagy SUV-ja ugyan közel sem számít sportkocsinak, mégis raktak bele rajtautomatikát a gyáriak Boost funkció néven. Most azonban kiderült, hogy ezt a funkciót jelen állás szerint összesen 500 alkalommal lehet használni az autó teljes élettartama alatt.