Guinness rekorddal lépett be a Genesis a kínai piacra

A Hyundai luxusmárkája hivatalosan is elérhetővé vált Kínában, amit egy óriási ünnepséggel adtak a világ tudtára a Genesis képviselői. Még egy drónokkal felállított világrekord is belefért a mutatványba.

Furcsa, de eddig a koreai luxusmárka távol maradt attól a piactól, ahová minden gyártó gőzerővel igyekszik. Ez Kína, ahol világviszonylatban magasan a legerősebbek az értékesítési adatok, így érthető, hogy nem csak jelen szeretnének lenni a komolyabb márkák a piacon, de még arra is hajlanak, hogy az ottani vásárlók igényei szerint alakítsák ki a palettájukat. Na szóval ebből a jóból maradt ki eddig a Genesis, de ez most egy csapásra megváltozott.

A Hyundai luxusmárkája ugyanis hivatalosan is belépett az országba, amit egészen elképesztő módon tudattak a világgal: egy gigantikus Genesis emblémát és a két legújabb modelljüket, a G80-at és a GV80-at festették fel Sanghaj egére. Persze, nem festékkel, hanem drónokkal. Nagyon sok drónnal!

Egészen pontosan 3281 drón vett részt a mutatványban, természetesen előre megalkotott programmal, ami hivatalosan is „A legtöbb pilóta nélküli légijármű (UAV) a levegőben egyszerre” Guinness rekordot jelenti ebben az esetben.

„Az első pillanatunk Kínában különleges lehetőség volt arra, hogy kapcsolatba lépjünk a közönségünkkel, és megmutassuk, miről is szól a Genesis. A kínai piac kritikus szerepet tölt be globális üzleti tevékenységünk fejlődésében, és nagyon izgatottak vagyunk, hogy bemutatjuk a következő generációs luxust Kínának.”- mondta Markus Henne, a Genesis kínai részlegének frissen kinevezett vezérigazgatója.