Az Audi és a Volkswagen is babrál az emblémájával, hogy távolságtartásra szólítson fel

Egyszerű, mégis hatásos marketinget választott az Audi és a Volkswagen arra, hogy távolságtartásra szólítson fel a járvány idején. Széthúzták az emblémájukat.

Ahogy egyre komolyabb mértékben terjed a világban a koronavírus járvány, annál több nagyobb gyártó áll be a sorba, hogy felhívja a figyelmet a legfontosabb védekezésre, a távolságtartásra.

A sokezer ember halálát okozó és a gazdaságot romokba döntő vírusnak ugyanis jelenleg még nincs ellenszere, így csak úgy előzhető meg a további terjedés, ha az emberek megtanulnak egymástól távolságot tartani ezekben a nehéz időkben, hogy ne kapják el a kórt.

Erre buzdít most az Audi és a Volkswagen is egy egyszerű, mégis zseniális trükkel: mind a két gyártó széthúzta egy picit az emblémáját, hogy a részek ne érintkezzenek egymással. Szép és hatásos marketing!