Négyhengeressel és V8-assal is jön az új Camaro

Leleplezte a Camaro hatodik generációját a Chevrolet, a retró stílusú sportkocsi kisebb és könnyebb karosszériáját négyhengeres motorral is szerelik, de azért a V8-asról sem kell lemondanunk.

Bemutatkozott a Chevrolet Camaro hatodik generációja. A teljesen új fejlesztésű modell friss, modernebb dizájnt kapott, de természetesen még mindig őrzi az elődöket idéző retró stílusát. A karosszériája ugyanakkor kisebb és könnyebb is lett: a hossza 4,84 méterről 4,78 méterre csökkent, a tömege pedig a kiviteltől függően legalább 90 kilogrammal is mérséklődött.

A legnagyobb riválisához hasonlóan a Camaro kínálata is lefelé bővül, a Ford Mustang után ugyanis a Chevrolet izomautója is elérhető lesz négyhengeres motorral. A kétliteres, turbós erőforrás 270 lóerős teljesítményre és 393 Nm nyomatékra lesz képes, így kevesebb mint hat másodperc alatt gyorsul nulláról százra. A fogyasztása pedig 9,4 liter száz kilométeren, amivel minden idők legtakarékosabb Camaro modellje lesz.

Természetesen az izmosabb modellek sem hiányoznak a palettáról. A 3,6 literes V6-os motor 330 lóerős és 386 Nm a nyomatéka, míg a 6,2 literes V8-as már 440 lóerős és 610 Nm nyomatékot ad le. A hatfokozatú kézi helyett nyolcsebességes automata váltó is választható, a Corvette Stingray motorjával szerelt csúcsmodell pedig mágneses lengéscsillapítás-szabályzást kap, a menettulajdonságait üzemmód-választó kapcsolóval lehet az útviszonyokhoz és a vezetési stílusunkhoz igazítani. Az új Camaro a legkorábban 2016 első felében jut el Európába.