Többfunkciós szemüveggel javítják a BMW szervizek hatékonyságát Amerikában

A BMW és a Mini szervizhálózat hatékonyságát javítandó Amerikában egy speciális videó szemüveggel támogatják meg a szerelőket. Ezzel nem csak kommunikálni tudnak a specialistákkal a márkakereskedők, hanem fontos dokumentumokat is megnézhetnek munka közben.

A BMW Észak-Amerikában nincs igazán megelégedve a gyári szervizhálózat gyorsaságával, ezért egy különös megoldással gyorsítanák meg a munkafolyamatokat. Minden egyes márkaszervizet ellátnak TSARAVision többfunkciós szemüvegekkel.

Ezek az eszközök lehetővé teszik, hogy anélkül nézzen meg a szerelő fontos dokumentumokat, hogy a tekintetét közben levenné a munkadarabról. Mindezek mellett másik fontos funkció, hogy videóhívást lehet rajta kezdeményezni, így a BMW Észak-Amerika specialistája segíthet a munkában, ha a szaki elakad valahol. Hogyan történik ez? A központban ülő magasan képzett specialista élő képen látja azt, amit a műhelyben dolgozó kollégája lát, így folyamatosan tudja diktálni a teendőket.

Az okos szemüveg megoldás egyelőre csak az amerikai piacon kerül bevezetésre, de nem kizárt, hogy idővel Európában is megjelenik majd.