Már nem sofőrös márka a Rolls-Royce

A Rolls-Royce ügyvezető igazgatója jelentette be, hogy rengeteget változott a márka az elmúlt időszakban. A vásárlók nem csak fiatalabbak, mint eddig bármikor, hanem saját maguk is vezetik a méregdrága járgányokat.

Gyakorlatilag egy autómárka sem változott annyit az elmúlt években, mint a Rolls-Royce. Nem csak a bemutatott modellekre értendő a megállapítás, hanem bizony a vásárlók magatartására is.

Torsten Müller-Ötvös, a Rolls-Royce vezérigazgatója jelentette be, hogy a vásárlók meghatározó többsége már saját maga vezet, nem tart igényt hivatásos sofőrre. Mekkora fordulat ez? Két évtizeddel ezelőtt még biztosak lehettünk benne, hogy egy ilyen autó vezető ülésében egy alkalmazott, nem pedig egy sikeres tulajdonos ül, most pedig az megy ritkaság számba, ha valaki átengedi az autó terelgetését másnak.

A másik óriási változás, hogy a vásárlói réteg is alaposan megfiatalodott, egészen konkrétan a mai átlagos Rolls vásárló alig 40 éves.

„A fiatalok nagyobb hajlandóságot mutatnak arra, hogy a megkeresett pénzüket luxus cikkekre költsék el. Mi ennek rendkívül örülünk”-mondta Müller-Ötvös, aki még azt is elárulta, hogy a fiatalabb vásárlók érthető módon leginkább a Black-Badge felszereltségű sportosabb kiviteleket szeretik.