Jövőre megújul a Volkswagen

A Volkswagen vezetősége jelentette be, hogy jövő tavasszal teljesen megújul a márka. Új embléma és marketing politika várható.

A Volkswagen jövő tavaszra tűzte ki a teljes megújulás határidejét. A márka vezetősége nem csak új embléma leleplezését tervezi, hanem teljesen új marketing politikát dolgoznak ki a jövőre vonatkozóan.

Az első lépés, hogy a jelenlegi körülbelül 40 marketing ügynökség helyett hárommal dolgoznak tovább az átláthatóság és az ellenőrizhetőség miatt. Az európai piacért az Omnicom csoport lesz felelős, Amerikában és Ázsiában pedig a WPP és a Cheil tartja majd a frontot.

Mindezek mellett a márka jelentősen növeli majd a reklámok számát, legyen szó mozgóképről vagy írott anyagokról egyaránt. Egészen pontosan ötször ennyi hirdetést szeretne látni a vezetőség, mint ami most van.

A megújulás egyik fontos pontja lesz az is, hogy jövőre élesedik az az internetes rendszer is, ami lehetővé teszi, hogy a vásárlók otthonról intézzenek el mindent, még a fizetést is, ezáltal csak akkor kelljen a kereskedésbe ellátogatniuk, amikor az új autójukat veszik át.