Új Camaro-verziók a SEMA kiállításra

A Camaro már nem számít vadonatúj modellnek a Chevrolet kínálatában – így a gyártó néhány őrült módosítással állította ismét a figyelem középpontjába a Las Vegasban rendezett SEMA kiállításon az autót.

Sárgás-zöldes színben pompázik a Chevrolet Camaro legújabb gyári változata, a Turo AutoX. A gyártó speciális fejlesztő részlegének alkotása persze nem csak különös színével mutat fel újdonságot, de az igazi, lényegi változások kevésbé láthatók: ilyen a teljesen újratervezett, még precízebbre és sportosabbra hangolt futómű, amellyel egyébként két centiméterrel mélyebbre is ült az autó. A 20 colos felnik szintén sokat dobnak a különösen jól kezelhető Camaro megjelenésén – ugyanakkor a motorhoz nem nyúltak hozzá. Nem úgy, mint a kék-feketében pompázó, hátul megemelt kialakítású COPO változat esetében, amely igazi amerikai dragster-versenyautónak készült. A 6,2 literes V8-as motor kereken 600 lóerős teljesítményt ad le, így érthető, hogy az autó alig több, mint 10 másodperc alatt gyorsul 202 km/h sebességre 400 méteren.